MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Mayıs 2013 Perşembe

Anneciğim Sana Harika Bir Haberim Var:Dünya Mıknatısmış:)

siz dinozorların nesli nasıl tükenmiş biliyor musunuz? Bana göre bir göktaşı gelmiş dünyamıza çarpmış çünkü dünyamız mıknatısmış ve göktaşlarını çekmiş..ama anne unuttun mu hani mıknatıslar sadece metalleri çeker di?? sonra dinozorların minik yumurtaları yiyeceksiz kalmış, nesilleri tükenmiş ve ölmüşler..peki siz ne dersiniz? bu arada camlara yapışan pislikler de meteormuş şaşırdınız di mi? çok düşünüyorum vesselam..




2 yorum:

Mekila dedi ki...

Çocukların hayal dünyası ve bilgiyi işleme biçimleri gerçekten inanılmaz, maşallah

Adsız dedi ki...

Maşallah sana Afra'cığım, Ben Ayten halanın arkadaşıyım. Seni onun anlatımlarıyla tanıdım. Sayfandaki fotoğrafları görünce de halandan izler taşıdığını, onu andırdığını anladım. Vallahi kız halaya çekermiş sözünü doğruluyorsun. Sen çok tatlı bir çocuksun, inşallah bir gün yüz yüze de görüşmek nasip olur. Halan seni öyle bir anlatıyor ki hayranlık duymamak ne mümkün. Canım sana yeni bir yıla girdiğimiz (2014) bu gün uzun ama çok uzun ömürler diler, bahtın açık olsun derim. Neriman Teyzen.